Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Hűségprogram

A Bármitartó webáruházba való regisztrációddal automatikusan részt veszel a hűségprogramunkban, a részvételhez további nyilatkozat nem szükséges. A hűségprogram általános részvételi feltételeit a regisztrációddal automatikusan elfogadod. A hűségprogramban csak regisztrált vásárlók vehetnek részt.

Hogyan működik?

Minden vásárlásod alkalmával hűségpontokat kaphatsz, amiket a későbbi vásárlásaid során felhasználhatsz - akár már a következőnél is. Hűségpont felhasználásával kedvezményesen, vagy akár ingyen juthatsz hozzá a vásárolt termékhez.

Így szerzel hűségpontot

Minden Bármitartós termékre elköltött 20 Ft után 1 hűségpontot írunk jóvá a számládon. Tehát egy 1000 Ft-os termék után 50 pontot kapsz, míg ha a termékvásárlásod összértéke 10.000 Ft, akkor 500 pontot írunk jóvá.
Fontos, hogy hűségpontot csak akkor kapsz, ha REGISZTRÁLTÁL a Bármitartó webshopban ÉS BE IS JELENTKEZTÉL vásárlás előtt. Ha már regisztráltál korábban, ne felejts el be is jelentkezni, máskülönben a rendszer nem fog adni pontokat a vásárlásod után, és beváltani sem tudod a pontjaidat. Utólagosan pontot jóváírni nem tudunk.
Minden termék oldalán feltüntetjük az érte kapható hűségpontok számát; mobilon illetve asztali számítógépen így jelenik meg:

Kattints a képekre és nagyban fogod látni!

Különleges akciók többszörös pontértékkel

Időnként különleges akciót tartunk, amikor a normál pontérték többszörösét, akár két, három vagy ötszörösét is megadjuk bizonyos termékek vásárlása után. A hírlevelünkben (feliratkozás itt) és a Facebook oldalunkon tudsz ezekről a különleges alkalmakról értesülni.

A hűségpontokat a webáruházunk automatikusan számolja, jóváírja és naprakészen vezeti.

Beváltásnál 1 hűségpont = 1 Ft

A könnyebb számolhatóság kedvéért 1 hűségpont 1 forintot ér. Tehát például ha 5000 pontot összegyűjtöttél, akkor az beváltásnál 5000 Ft-ot ér.

Mikor írjuk jóvá a hűségpontokat?

Amikor a rendelésedet átvetted, utána az “Teljesített” állapotba kerül és ekkor jóváírjuk a pontokat is. Amikor "Teljesített" állapotba kerül, arról automatikusan kapsz egy e-mail értesítést is, így te is tudni fogod.
Tehát a rendelésed leadása után közvetlenül, akár a bankkártyás, átutalásos fizetés megtörténtekor még nem íródnak jóvá a pontjaid. 1-2 napot várnod kell, de ígérjük, hogy igyekszünk a jóváírással.
Ha kizárólag digitális tartalmat vásárolsz - például horgolós mintát, oktatóvideót - és ki is fizetted, akkor a rendelésed jellemzően 1 munkanapon belül “Teljesített” állapotba kerül és ezzel együtt a hűségpontokat is megkapod.

Amiért nem jár hűségpont

  • akciós termékért nem adunk pontot, hiszen azt már eleve kedvezményesen szerezted meg.
  • ajándékutalványért szintén nem adunk az utalvány vásárlójának, viszont a megajándékozott, aki az utalványt beváltja, az viszont kap érte hűségpontot. Dupla ajándék!
  • Járulékos költségekre, szintén nem ad a rendszer pontot, így a szállítási költségre, a pénzkezelési díjra, utánvétre és díszcsomagolás felárra sem.

Hol és hogyan tudod beváltani a pontokat?

A hűségpontok beváltásához mindenképp be kell jelentkezned a webáruházba. A kosarad összeállítása után a Pénztár oldalon tudod beváltani a pontjaidat.

Mobilon az "Üdvözöljük!" felirat feletti sötét színű sávra kell bökni és ekkor megjelenik mind a hűségpont, mind a kupon beváltásához szükséges beviteli mező.

Kattints a képekre és nagyban fogod látni!

Itt látod, hogy mennyi felhasználható hűségpontod van. A felhasználható mennyiség lehet kevesebb, mint az összes pontod száma abban az esetben, ha több pontod van, mint amennyi az adott rendelésed összértéke.

Írd be a mezőbe, hogy mennyi pontot szeretnél beváltani. A felhasználható mennyiségen belül rajtad áll mennyit szeretnél beváltani, akár részben vagy egészben beválthatod.
Majd bökj vagy kattints a Beváltás gombra. Ekkor a rendszer gyorsan kikalkulálja a fizetendő összeget és meg is mutatja:

Kattints a képekre és nagyban fogod látni!

Ebben a példában teljesen ingyen vásároltunk egy horgolható faalapot és hozzá egy kedvenc Ruby fonalat. Bár 5000 pontunk volt, jelen esetben 4480 pontot válthattunk be, hiszen ennyi forintba kerül a két termék.
Szintén látod azt is, hogy ezzel a vásárlásoddal mennyi új pontot szereztél.
A beváltandó pontok mennyiségét te szabályozod a meglévő pontjaid erejéig. Ennek utólagos módosítására (mégis többet/kevesebbet szerettél volna beváltani), nincsen lehetőség.

Ki nem vehet részt a hűségprogramban?

Az a vásárló, aki a megrendelt csomagját előzetes értesítés nélkül nem veszi át, automatikusan kikerül a hűségprogramból, pontjai törlődnek.

Meddig érvényesek a hűségpontok?

Minden vásárlás során megszerzett pontérték 100 napig érvényes. 100 nap után a rendszer automatikusan törli.
Termék visszaküldése, elállás vagy csere esetén a termék után a vásárláskor kapott hűségpontokat levonjuk a hűségpont számládról.

Hol tudom megnézni részletesen, hogy mikor mennyi hűségpontot szereztem és váltottam be?

Jelentkezz be a webshopba és a betöltődő oldalon kicsit görgess lentebb. Ha már be vagy jelentkezve, akkor bökj vagy kattints a "Fiókom" menüpontra és szintén görgess lejjebb - máris látni fogod az aktuális pontértéked.
Alatta egy táblázatban részletes elszámolást is látni fogsz, benne a megszerzés napja, az adott pontszám érvényességi dátuma, a felhasznált pontok és még a jóváírásra váró pontok is tételesen fel vannak tüntetve.

Továbbá minden egyes rendelésedről érkező visszaigazoló e-mailben is látod, hogy mennyi:

  • új pontot szereztél az adott vásárlással
  • és mennyi pontot váltottál be.

Mit nem lehet tenni a hűségpontokkal?

  • A hűségpontok készpénzre nem válthatók át.
  • Különböző vásárlók hűségpontjainak összevonása nem lehetséges.
  • Más vásárlóra a hűségpontok nem ruházhatók át.
  • A hűségpont vissza nem téríthető.